недеља, 19. јануар 2014.

NEMA PRE, SAMO POSLE


Ama baš svaki put kada hoću da pokažem kako moja Čarobnica ume da transformiše jednu krpicu u potpuno drugačiju, ja podbacim. Zaboravim da fotografišem pomenutu krpicu u prvobitnoj varijanti, zaboravim da kažem Čarobnici to isto. Obe se setimo kada je već prekasno. Zato ću morati da se potrudim da objasnim.


 Nisam neki turbo ljubitelj kariranog, u bilo kojoj boji i varijanti, i verovatno me nikada ne bi privuklo da kupim nešto takvo. Ali kada dobijem ili nasledim, red je da se iskoristi, ne? Dobila sam haljinu čija mi se žuto crna kombinacija dopala...


Da, ova divna suknja je u prethodnom životu bila haljina. Jedna od onih kakve su nosile tete starije od ove prisutne. Sa debelim bratelama, kroj marke džak, ne znam zašto je neko nekada uopšte i zloupotrebio materijal na takav kroj. Ali to nikada nije predstavljalo problem.


Kažem mojoj Čarobnici da želim suknju, široku, do kolena, moja omiljena dužina. I dobijem je, no frks. Srce moje se mnogo potrudilo i kockice da uklopi, stavila mi je i crni pojas (treći dan) et voila :) Sigurna sam da će drugi život ovog kockastog čudesa biti mnogo zanimljiviji nego prethodni. Volim da nosim boju na komplet crnoj pozadini, malo da joj pomognem da dođe do izražaja, zaslužila je.



A ako do sada niste videli šta sve moja Čarobnica ume sa iglom i malo materjala, svratite na stranicu MS Design.


A ove divne minđušice koje nikako ne smem da zaobiđem, je specijalno za mene uradila moja Jaca Radionica. Uh, i sprema mi još jednu lepotu, nadam se da ćete je vrlo brzo videti.


16 коментара:

  1. Carobnica je prava carobnica. Steta sto mi nije bliza. :) Divna je suknjica. A i ti si mi divna.

    ОдговориИзбриши
  2. great skirt! follow each other?

    www.attitude-unque.com

    ОдговориИзбриши
  3. I love the skirt! So wonderful <3
    Maybe we can follow each other on GFC , facebook and Bloglovin, if you want? Let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  4. I love your skirt... very cool!!!
    Kisses darling!!

    ОдговориИзбриши
  5. Love the skirt, you look gorgeous!

    http://www.mursway.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Uzivala sam i smejala se u isto vrreme dok sam ciatal tekst. Skroz si duhovita! Bas mi fale takvi ljudi...
    Ni ja nisam bila neki ljubitelj kariranog do nedavno. Sad mi se bas svidja.. Neverovatno kako se covek menja!
    Divna je suknjica, posedujem slicnu- danas sam je slikala, bice uskoro kod mene na blogu ;-)

    Poz,

    Amadeus On The Catwalk

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej Maja :) Fale ti, a? Ej, uopšte nije problem, pakujem se i selim se tamo kod tebe, nemam ništa protiv, i hladnoću ću da podnesem, nije problem :) Eh...
      Jedva čekam da vidim tvoje kariranosti :) Biće ih i kod mene još par puta ove sezone, sasvim sigurno. Ma važno da sam ja tebe ponovo pronašla, sve ostalo je opcionalno :)
      Pozz

      Избриши
  7. Prelepo izgleda suknja! Planirala sam da sijem slicnu! :)
    Pozdrav,
    Tina
    www.tinasstylesinners.blogspot.com

    ОдговориИзбриши