среда, 21. август 2013.

LETO TAKO BRZO PROĐE...



Kada je leto počelo, mislila sam, trajaće zauvek! Ili bar koliko i zima. I imaću više vremena, računala sam, dan duže traje, a preko leta imam energije i za izvoz! Nažalost, energija se potrošila na neke druge stvari, uglavnom poslovne, malo je vremena i snage ostalo za sve ostalo. Učite, deco, na mom primeru, najpre radite ono u čemu uživate, a tek kasnije ono što morate, inače neće ostati dovoljno vremena!


I onda rešim, pa neće mene jedan 21. vek i okean poslovnih obaveza da sapletu! Možda jesam nežna i osetljiva, ali ne dam se. I tako ja izađem u grad.

Da vas upoznam sa ostatkom mog društva. Ova haljina je stidljivo provirila u moru ostalih u Second hand shopu. Spazila sam prvo njene boje, a onda i kroj i dužinu. Mada, iskreno, mislim da je presudno bilo to što se sa zvučnika čula Abba u trenutku kada sam je stavila na sebe. I bila je moja i ja sam bila njena!


Ostalo... Torbica moja omiljena, napravljena specijalno za mene, Unica bags by Fashionholic, imali ste prilike da je vidite ovde i ranije. Minđuše su sa pijace, a prsten je napravio neko od niških kreativaca, nažalost, ne sećam se ko. Kajiš je nasleđen od bake, a sandalama sam se počastila na kraju nekog od prethodnih leta i obožavam ih (iako sam se u njima prosula pred čitavom ekipom glumaca iz Montevidea, dešava se). 


I to je to. Nišville je prošao u brzini, možda sa Filmskim Susretima budem imala više sreće i čak i po koju fotografiju. Vidimo se uskoro, nadam se! Ljub!
p.s. Ah da! Tokom odmora skitala sam po Novom Sadu i Beogradu, i evo šta sam našla! Sjajne patičice, koje ja inače ne nosim, kao što dobro znate, ali uz pomoć moje Fashionholic girl i njenog mužića, došla sam u posed ovih. Šta mislite? 
 


haljina: second hand, 700 din
torbica: Unica bags by Fashionholic, poklon
miđuše: pijaca, 100 din
patike: Wink, 390 din



4 коментара:

  1. Nedostajes! Ne secam se da mi je brze proletelo popodne kao tog dana kad smo spazile paticice :) Sandalice su preslatke, imam slicne u crnoj boji, ali ovog leta nisu dosle na red. Haljinica je bas slatka i vesela kao ti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne da je popodne proletelo, nego smo i mi proleteli kroz ulice, posebno nizbrdo ka stanici :PPPP
      Hvala draga :*

      Избриши
  2. E konacno!!! Haljinica divna. Bas ko za tebe stvorena. I ne moj da mi se ulenjis opet....nego odma drugi post. :)

    ОдговориИзбриши