четвртак, 28. фебруар 2013.

ZEMLJA I PESAK


Mislim, ja sam zemljani znak, to bi trebalo da objašnjava stvari. Dupli zemljani. Verovali u horoskop ili ne, dopada mi se ovo objašnjenje moje inače neobjašnjive opsesije braon bojom. Kao što žena na dijeti sva ustrepti kada vidi parče čokoladne torte (koje je, gle čuda, braon), tako i ja. Srce mi zalupa, usne mi razvuku u osmejak i ruka krene prema štenderu da skine to smeđe parče tkanine da bi ga okice ošacovale sa svih strana. Kao u jesen da sam rođena, gospode Bože!


A nisam, pozno proleće je trenutak kada sam odabrala da se ispilim, bilo bi i leto da nisam požurila. Orhideja je još u mom pubertetu divljala što nosim bapske boje. Pokušala sam, nije da nisam, ali kada si za nešto rođen, a to nešto je stvoreno za tebe, zašto se odupirati? Uzaludan posao. 


I, evo mene u novom parčetu. Za današnji stajling se opet pobrinuo moj prijatelj S. Elem, pazite sad - smeđe, miš-rukavi, haljina ili tunika već prema raspoloženju i... (fanfare)... ne pegla se! Gužvavo fabrički! Ima li sreće veće za nekoga ko je u konstantnoj žurbi, ko juri sam sebe čitavog dana i ne može da se stigne? Kako ono reče Josif Tatić onomad - toliko rano ustajem i toliko kasno ležem da se bojim da ću jednog jutra sam sebe sresti na stepeništu! Tako nekako!


E, za jednu takvu nekakvu, ovaj komad tekstila je bogom dan! Dobro, nije sve do Boga, i S. je imao veliku ulogu. A moja uloga će biti da uživam u njemu što duže. U tekstilu, naravno. Hot code, kupujmo domaće, izvorno niško, kupujmo i nosimo, dok se ne raspadne!


Čizme, moje ljubljene br.2 ste upoznali pre mesec dana. A nakit obožavam, ova boja patiniranog zlata mi je jedna od najdražih. Da ne pominjem sjajni momenat 100 din za minđuše i 200 za narukvice. I to sam zemljana peščana ja :)

tunika/haljina: Hot code 1450 na sniženju (poklon)
čizme: neotkrivena marka, ko bi ga znao, 7200 na sniženju (i 5 rata pride)
minđuše: bulevarska pijaca, 100 din
narukvice: bulevarska pijaca, 200 din
  
   

10 коментара:

  1. Tako bre, novi post! Cizme! <3

    ninafashionshow.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je nakit fenomenalan...imam slican iz Avona!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Maki! Ja obožavam, ali sam alergična, pa jedan dan stavim, ostalih 30 vadim fleke, ali neeeeće mene to sprečiti, jock!

      Избриши
  3. Pescana i lepa. :) Nakit je fenomenalan i ni ja mu ne bi mogla odoliti i nikakve alergije me ne bi sprecile. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Najvaznije je, a to mi se i najvise dopada, sto uzivas u toj boji! Ja isto uzivam u bojama, samo kod mene je vecina boja u pitanju, sve sareno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nat! Da, lepo si to rekla, stvarno uživam! Kada obučem nešto smeđe, kao da sam obukla čisto samopouzdanje, jednostavno ne mogu loše da se osećam u njoj (makar bila i čista sintetika :P)

      Избриши