недеља, 16. фебруар 2014.

FASHION CORNER, YET AGAIN

Svaki fin datum valja da se obeleži po jednim Fashion Cornerom. Bogu hvala pa mi Srbi volimo da obeležavamo sve, od svetskog dana mandarine, pa do svih domaćih i tuđih praznika. Pošteno, uopšte me ne zanima da li je pre neki dan bio Dan Zaljubljenih ili Sveti Trifun, meni lično je taj dan bio Dan Eve Braun. Ali to je nevažno, važno je da se održao još jedan Fashion Corner, povod meni bitan nije.


Dobro poznato mesto, Unit design, među posetiocima poznato kao "ono fino mesto gde ti ne treba blic kada slikaš", ugostilo nas je opet na najbolji mogući način. Ne samo nas, nego i sve više i više dizajnera. Rekoše da već imaju nekih ideja kako da naredni FC bude za sedam nijansi jači od dosadašnjih, ali iako sam brbljiva,  planovi se ne otkrivaju.

E sada, jedan novitet. Ako vam se ovaj post učinio prekratak, samo da znate da nije, ali sve ostalo možete da vidite i pročitate ovde
http://www.jelenadjordjevic.com/fashion-corner-yet-again/

Da, da, malo smo se preselili, ali idemo korak po korak, da se ne izgubimo :) Svratite, baš da mi kažete kako vam se čini

Нема коментара:

Постави коментар