среда, 10. јул 2013.

PREMOTAVANJE





 Kako se kaže, dobre stvari vredi čekati? Ok, to jeste tačno, dok ne osediš i smuči ti se više da čekaš i propuštaš sve ostale prilike usput. Promaših temu. Tema jeste čekanje, a ove fotografije su čekale više od godinu dana na ovo. Umesto da čekam da ponovo obučem istu kombinaciju, hajde da udovoljim slikama. Toliko dugo su strpljivo čučale u folderu, da su zaista zaslužile. (A i tada mi je kosa bila crvenija, greota da se ne vidi kontrast)



Svadba prijateljice iz detinjstva. Slatka, mala svadba. A ja udajem drugaricu sa kojom sam zajedno učila da hodam. Pa kako da se ne proslavi! Vidi, folk ne podnosim i ne slušam, ali daj mi neko brzo kolce i maramče za u ruku, i eto mene na čelu kolone.


Dakle, premotavamo na prošli jun. Ovaj top je zapravo dobila moja Orhideja iz Amerike. Sreća moja pa darodavac nije imao pojma da Orhideja ne bi obukla nešto bez rukava ni u milion godina. Tada sam se navukla na ove nijanse. A zanimljivo je da su mnogi otkinuli na njega, iako je zakopčan do grla. Mislite o tome ;)



Pantalone jednostavno obožavam. Zaljubila sam se na prvi pogled prošle godine i mislim da u potpunosti oslikavaju moje letnje raspoloženje, šareno, udobno i lepršavo. Otišla sam sa Fashion Cornera sa njima u kesi, a dizajnirala ih je Miljana Čolaković.




Sandale su zaista stare, častila sam sebe nakon jednih uspešno odrađenih Filmskih susreta. Zelene platforme, i to sam isto ja.




Eto, odužila sam dug prema starim fotografijama. Možda još uvek ne bih, ali znate kako ide, kada imate previše posla, onda se uvek nađe nešto drugo što neizostavno morate da uradite pre no što se bacite na posao, iako je već odavno zapravo vreme za spavanje, a ovoga puta to je još jedan post. I sada, kada sam i to odradila, nemam više izgovora, moraću da počnem da fotografišem ovu masu stvari koja čeka u Ormaru :)))

 photos by: photo Lazaro
top: poklon iz Amerike
pantalone: Miljana Čolaković
sandale: mislim da beše Julia
prstenčići: kupljeni na bazaru unikata na Noći muzeja
tašna: Tašnarija
minđuše: kupljene na ulici u Pobedinoj
 

13 коментара:

  1. Pantalone divne....a ova slika (prva s naocalama)....mijaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuu!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, stvarno :)
      Eh, tad dete nije umelo da pozira, ali eto, pogodi se jedna :))))

      Избриши
  2. Funny pics Jelena!!!!
    Amazing look... I love your palazzo pants!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Eh, tako sam i ja reagovala tada! Miljana Čolaković ume da odabere dezen ;)

      Избриши
  4. Анониман22. јул 2013. 20:48

    Pantalone fantasticne! I taj prsten je cool takodje! Ne volim bebi plavu, ali ovde mi se svidja! ;)

    ninafashionshow.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nini! Samo, gde vide bebi plavu? Ne volim ja bebi plavu, a ovo ide nešto između petrolej i tirkizne, videćeš ;)

      Избриши
    2. Анониман22. јул 2013. 22:00

      Ovaj top mi se ucinio, sorry, cudno se slika ta boja, I take it back ;-*

      Избриши
    3. Ne, ne, ne, gotovo sad! Sada moramo negde na kafu i da ga obučem, da vidiš i sama :))))))))))))))

      Избриши
    4. Анониман22. јул 2013. 22:02

      :-) Moze i tako :) Povlacim da povlacim rec :-D

      Избриши