субота, 18. мај 2013.

FASHION CORNER PARTY

Slatko, najslađe!

Fashion Corner je prerastao sam sebe! To je činjenica! Svaki put učesnika je sve više, svaki put gostiju je sve više, svaki put se zaljubim sve više. Da ne pričam o tome da dizajnerke svakom narednom kolekcijom probijaju granice, svaka divnija od prethodne. Ma jedna uzlazna linija, šta da pričam.

Sinoć je bilo otvaranje. Maltene smo ulazili na smenu, toliko je bilo ljudi da vam naredni put zaista preporučujem da ne nosite veliku torbu, kao neki ovde, da biste lakše mogli da prođete od ogrlice do bedža, od šolje do minđuša... To jest ako uspete da prođete pored stola sa slike dole!


Da me nije bilo sramota, pojela bih sve, preukusno! Čujem da su takvi i ovi kolačići, ali pošteno, bili su mi prelepi da bih ih jela! To sam ostavila drugima. Ja sam odabrala da uživam u sjajnom vinu. Kažem ja, kod njih ima svega! Kada ubace i cipele u ponudu, preseliću se u FC zauvek!

Rekla sam već da je učesnika sve više. Ovoga puta tu su Tijana Ziukovski - "Curly Lab", Ivana Ljubenković - "Headbands Go! Sparkle!", Mirela Mandić - jewellery design, Jelena Dimitrijević - designer & stylist, Ana Ristić - fashion design. Tu je i Naca sa svojim candy oglicama.


Zar nisu predivne?
 Naravno, spisak je još duži, naše stare poznanice i, nakon ovolikih FCornera dobre prijateljice Sandra Lalović - "Sandra Lalovic fashion", Nina Milutinović - "Pretty Dolls", Marija Radosavljević - "MA.RA design&jewellery", Milica Stojiljković - "Milica Stojiljkovic Showroom", Nevena Ćirić - "Oh! Purses", Tašne MISTRAL... A sve to u najlepšem prostoru na svetu, jednostavno savršenim za nešto ovakvo - UNIT Design - Studio za projektovanje,opremanje i izvodenje enterijera.



Fashion Corner traje do 24. maja i ozbiljno vam kažem - MORATE DA SVRATITE! Da li ćete iskoristiti ovu Noć muzeja, ili ćete sačekati da se masa raziđe, nije važno. Važno je da odete tamo. Neće vam biti žao i to će biti mudro uloženo vreme. Za svaki slučaj ponesite i novčanik, ako ste zaljubljive prirode kao ja pogotovo! 

A sada vas ostavljam sa galerijom fotografija, pogledajte kako je bilo na otvaranju. Ljubim vas fashioncornerovski!

Retro za na glavu!


Sa ovim na glavi frizura apsolutno nije bitna!

Daj mi, daj mi, daaaaaj mi sve!

A bilo je i dobre muzike, DJ One




Fe-no-me-nal-ne šolje! Milica!

Savršeni Mistral

Oh!Purses!

Kikiiiiiii!!!!!!!!!!

Mara


Pretty Dolls

Pretty Dolls

Milica je i na mom zidu! U sobi, a i ovde!


Oh!Purses!

Oh!Purses!



Stil se uči od malih nogu! Uskoro će biti kao mama!


Nevena :)

Dizajnerke - Nevena, Milica, Nina

Njeno prisustvo je neprocenjivo! Nevena Kragić

Najbolja reklama je kada nosiš svoje! Nina & Mara


Hoću ih oko vrata! Nije moj stil, ali hoću ih, skroz su lude!

Hoću ih na zidu!

Sandra Lalović


 Dear friends, Serbia is a small country, Niš is small town... But we have such talented people among us, you wouldn't believe! Or, after these pics maybe you will. This is Fashion Corner, gathering of many talented ladies (and gentlemen, don't get me wrong). You can see what thay can do! Hope you enjoyed it!

4 коментара:

  1. Steta sto nismo blize.
    Zamalo i da nasi rokovnici budu izlozeni (sledeci put sigurno hoce :D ) ali nismo uspeli da se iskombinujemo zbog putovanja blablaba.

    Obozavam ovakve postove, gde je spojeno i lepo i korisno.

    P.S. I dalje stoji da si spam :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedva čekam da i vi budete ovde, uklopilo bi se savršeno u koncepciju! Naredni put obavezno!
      ps. Ponovo, a taman sam imala kratak odmor od toga. Neko me zaista voli. Srećom, samo FB pravi problem, moraću da nađem načina da im kontaktiram centralu

      Избриши