петак, 8. март 2013.

R'N'R BABE


Moram da priznam da, iako istog trenutka postanem alergična na sve što se nazove globalnim trendom, postoji jedan kome nisam odolela. Koža. Ovakva ili onakva, materjali koji iz dalje perspektive samo podsećaju, na prvi pogled. Sve što ima taj ekefat ubacujem u Ormar. I na sebe. Ne znam šta mi je, stvarno, mora da je neka epidemija, nešto u vazduhu. Nisam ostala imuna.


Naravno, treba prvo pretresti postojeće Ormare. Jakne i mantile preskačem ovoga puta, biramo varijantu između 4 zida. Prsluk sam dobila pre ko zna koliko godina i stajao je tako u delu Ormara određenom za Čekače (gomila stvari koje čekaju svoju priliku da se prilagode mom telu i izađu na svetlo dana). MMMM (Moja Modna Mađioničarka Marina) ga je uzela pod svoje i sada stoji kao saliven. Dugmiće nikako da promenim...





Na suknju sam pala istog momenta kada sam je videla kod Al u albumu. Na odvikavanju sam od Facebook kupovine, ali kod nje uvek nađem nešto posebno. Bila je duga, ali to meni ne stoji, pa je Marina opet tu zavitlala svojim magičnim makazama, i evo je. Najviše volim onaj momenat kada mi ograničava korak, pa moram da hodam kao damica. Iako je objektiv uhvatio malo drugačije momente ;)

Nakon nekoliko presvlačenja na snimanju helanke su ostale na meni. Da, to je taj materijal koji ima taj kožni efekat i jednostavno sam zaljubljena u njih. A čizme su zaista vintage, Iz Maminog Ormara, još uvek sposobne da me izvedu na ulicu iako su u dubokoj starosti. Ah, te osamdesete...


Uvek se nekako odvažno osećam u ovom rock'n'roll fazonu, oduvek je bilo tako. Povratak korenima, moglo bi se reći. Ima nečega u tom osećaju, možda je sloboda najbolja reč.

O mojim dvema damama koje sam ovde pomenula tek ćete da čitate, Al je moj redovni snabdevač, a Marina... To ne mogu da opišem ovako ukratko, sa njom ću vas ove godine dobro upoznati. 

Kako vam se dopada rock'n'roll na meni?


I always feel different wearing leather or anything that resembles leather. Bold, brave, free. Yes, maybe instant freedom is the best way to describe it. Not an everyday item in my closet, but lately I am obsessed with it. This vest is a present that I got a while ago, but now it's fitted, buttons still need changing. Skirt I bought on Facebook, I love that way of shopping. It's shortened, fitted, and I just love the way it makes me walk, small steps, like MM in Some Like it Hot ;) Boots are vintage, my Moms, older than most of you, I guess. And leggings have that leathery feel that I love so much. So, what do you think, am I cut out to be r'n'r chick?
 photos by: Alexandra Hope
prsluk: poklon
suknja: Al Totalna Rasprodaja (na FB), 300 din
čizme: vintage, Iz Maminog Ormara
helanke: secondhand, 1000 din        

7 коментара:

  1. Wow! Wow za tekst koji je uvek inspirativan i zanimljim i za sve kozne komadice koji ti savrseno stoje!

    ОдговориИзбриши
  2. Jeco ovo je fenomenalno ! Prsluk prosto obara s nogu a sto mi se posebno svidja - nije toliko izvikan deo garderobe kao kozne pantalone i jakne.Suknja takodje odlicna.Jedino cizme ne vidim bas najbolje...u tami su...ali verujem da se odlicno slazu uz sve to...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Maki! Bitno da je sve prerađeno po meri, pa sada konačno može da se nosi, dočekao je svoje vreme ;) A čizme su isto kožne, sa nekim lakovanim trakicama, a model - pa, samo se seti ludih osamdesetih i taj je ;)

      Избриши
  3. Mogu ti reci r`n`r je u glavi, to znam iz iskustva, a lepo ti stoji, nema sta. Mislim da si i mene zarazila ili probudila stare demone, he he. Super su ti slike

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaha! Tako se i kod mene probude s vremena na vreme, pogotovo kada se ovako ukožim ;) Drago mi je što sam ih aktivirala i kod tebe. Hvala dušo!

      Избриши
  4. Анониман3. март 2021. 10:56

    Sviđa mi se tvoj kožni outfit. Obožavam kožu. Izgledaš kao sado mazo Gospodarica. Volio bih da ti se klanjam kao tvoj rob

    ОдговориИзбриши