среда, 2. јануар 2013.

FASHION CORNER & UNIT DESIGN

 
 Šta žene žele? Šoping!!! Kada ga žele? Uvek!!! 

Nisam mogla da odolim, a da se ne ugledam na neke zvrčke koje ovih dana kruže fejsom! Ali istina je! Baš kao što je istina da, verovali ili ne u njihovo postojanje, ima žena koje se ne bave šopingom. U tom slučaju reč ena" služi samo kao polna odrednica. 

Zapravo, kada sam sve ovo počela da pišem, na pameti mi je bio bojni šoping poklič - Svi na Fashion Corner, svim snagama i sredstvima! A onda je došla Nova, pre nje su došle pripreme za istu, posl nje, evo, rehabilitacija od iste... Eh, da mi je sad jedan od onih mafina! Ili neka od onih tašni! Šolja, narukvica, minđuša, izaberite odgovor...

Nakit Handmade Leather by MM (MIlica MIlovankic)

Sandra, Nevena, Nina, Mara, Miljana, Milica... i ostale, ama, kako svaki put nadmaše same sebe, ja ne razumem! Zapravo, i nije da ne razumem, kreativne žene, pa to ti je, tu pomoći nema! Mi iz običnog sveta možemo samo da se klanjamo! I da kupujemo, naravno!
 

Pošto je većina priča već ispričana, kasno Marko na Kosovo stiže, a ja u blogosferu, jedino što mi ostaje je da kažem - pogledajte slike pa mi recite da li ćete sledeći put propustiti ovako nešto! 

Pripremite se za duuuugi niz fotografija. Nisam imala srca da izbacim bilo koju! Zato i neću da dužim, samo još da kažem SREĆNA VAM NOVA 2013.

Želim vam mnogoooo sati povoljnog šopinga, da nađete neke jedinstvene stvari, da ono što ste dugo želeli konačno postane vaše. Da vas od štikli ne bole noge, da vam se farmerice cepaju tamo gde je moderno i da nikada u ovoj godini ne kažete "Nemam šta da obučem!". A sada, Fashion Corner! 



Nevena Kragić


Milica Stojiljković Ilustracije

Nina i Mara

Milica Stojiljković

Nina i Miljana

Nasmejana Mara

Sandra, Nina and co.



Nakit Handmade Leather by MM (MIlica MIlovankic)

Nakit Handmade Leather by MM (MIlica MIlovankic)

Milica i Nina, iliti Ilustracije i Pretty Dolls

Pretty Dolls

Pretty Dolls

Milica Stojiljković

Pretty Dolls

Pretty Dolls

Jelena i Ljubica :)




Milica S.





Tašne Mistral

Tašne Mistral

Tašne Mistral

Tašne Mistral

Tašne Mistral

Tašne Mistral

Tašne Mistral

Tašne Mistral

Sandra i ja

Milica mi je dala najlepši novogodišnji poklon - moju omiljenu sliku!
 

12 коментара:

  1. Ima preslatkih stvari, ali su mene šolje kupile, mnogo ih volim :D
    Srećna Nova draga i sve naj naj naj u njoj :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te u potpunosti, sestro moja! Ja sam, naravno, pala na tašne :) Između ostalog :P Pala bih i na kožne narukvice, ali su mi prevelike.
      I tebi srećna, najsrećnija, i mnogo mnogo dobrih ulova! I ja kad dođem gore da vodiš i mene ;) Ljub!

      Избриши
  2. Mene Pretty Dolls oduševljavaju! :)
    Hepi ti ova nova godina, neka ti ormar uvek bude pun lepih stvari! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kaži, zar nije božanstveno? Svaki komad priča za sebe! Hvala AA, to je jedna od najlepših želja, koju, naravno, uzvraćam na kub!

      Избриши
  3. Sve mi se svidja!!! I tasne, i solje, i tasne....i tasne...i sve. :) Uh sto volim kad su ljudi ovako kreativni i sposobni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ti rekoh onomad, samo ih čuvaj kao dragocenosti tu oko sebe i samo je pitanje trenutka kada će se njihova kreativnost očešati o nas :D

      Избриши
  4. Ama sve je to lepo, ali gde je novogodisnji outfit? M? :-)
    Srecna Nova godina, zenska, sve sve najbolje! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I tebi, milo moje kreativno stvorenje! Novogodišnji outfit je isti ovaj samo sa mnogo više vune preko, bila sam na trgu ;) Nisam mogla da se slikam mojim idiotom, ali u principu, bilo je važno da je toplo! I da sam uživala u Balkanici :D

      Избриши
    2. Hvala! :-* O.K., oprosteno ti je, znamo svi koliko volis kad je hladno! ;-)

      Избриши
  5. Volim duh i dah ovih izlozbi. Sve je divno i sve zavredjuje paznju. Hvala na slikama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno se slažem! Svaki put su sve maštovitije i svaki naredni FC je za klasu bolji od prethodnog :) Računaj na izveštaje uvek :D

      Избриши