уторак, 7. август 2012.

Konačno i neki foto!

Zamalo da i ja budem kao one optimistički nastrojene devojčice koje misle da je raditi blog vrlo lako. Sve nešto čekam, da mi se srede haljine, da me neko fino uslika, da se ne obrukam pred auditorijumom! I evo, konačno nešto uspešnije varijante! Ovo je, naravno, haljina iz maminog ormara, sanjala sam da je nosim još od kako sam bila klinka! I došao je taj trenutak! Možda na momente sebi izgledam kao švajcarska mlekarica, ali ni to nije tako loše, zar ne? Vi presudite!

 A može i za bazen, mada je malkice nezgodacija :) If you try to use it as a bathing suit, can be awkward!


I almost retired before I began, writing blog is not as easy as it seems! Always waiting for some nice photo, for another dress to be ready... This time I have the right thing! This is a dress from my Moms closet, the one I wanted to wear every since I was a baby girl! And now I can. Maybe in some moments I look like a Swiss milk girl, but it doesn't have to be bad, right? You decide :))))

2 коментара: